Філія "Вінницятрансприлад" ПАТ "Укрзалізниця"

21100, м. Вінниця, пл. Привокзальна, 1, тел.(0432) 27-37-81, 63-22-49

 

UA RU EN
ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД
Логотип УЗ

Інформація про ЗПП, відкриття, наявність та закриття пунктів їх реалізації надається згідно
Методичних рекомендацій з реалізації запірно–пломбувальних пристроїв ПАТ «Укрзалізниця»

РЕЄСТР ЗВЕРНЕНЬ ТА ПОПЕРЕДНІХ ОБСТЕЖЕНЬ
суб'єктів господарювання щодо намірів організації роботи
пунктів реалізації ЗПП


з/п
Назва суб'єкта господарюванняКод ЄДРПОУДата отримання звернення*Дата отримання необхідних документів*Призначений період попереднього обстеженняПримітка
 1 ТОВ "Логостранс-Полтава"2456856701.03.201801.03.201815-23.03.20181. 29.03.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
2. 03.04.2018 відбулось засідання комісії
3. 12.04.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
4. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 2 ТОВ "Гард-Вест"3913147823.03.201823.03.201810-13.04.20181. 19.04.2018 відбулось засідання комісії
2. 03.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
3. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 3 ПФ "Варта"2495643004.04.201804.04.201814-24.05.20181. 12.04.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
2. 19.04.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання документів)
3. 30.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
4. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 4 ФОП Ринда В.Є.154470297004.04.201804.04.201819.06-10.07.20181. 12.04.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
2. 19.04.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання документів)
3. 30.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання документів)
4. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 18.06.2018
5. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (очікуються результати призначеного обстеження)
6. 19.07.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень з метою приведення до вимог п.3.4.2 Методичних рекомендацій)
 5 ТОВ "АГРОТРЕЙД ЮГ ЛТД"3867716910.04.201810.04.201826.04-03.05.20181. 19.04.2018 відбулось засідання комісії
2. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується доопрацювання документів та усунення зауважень)
3. 30.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
4. 19.07.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 6 ПП "Атланта-Агро"3215008011.04.201811.04.201826.04-04.05.20181. 19.04.2018 відбулось засідання комісії
2. 03.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується доопрацювання документів та усунення зауважень)
3. 14.06.2018 відбулось засідання комісії (очікується доопрацювання документів)
4. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 7 ТОВ "Компанія "Вікта Д"4152953312.04.201812.04.201826.04-05.05.20181. 19.04.2018 відбулось засідання комісії
2. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
 8 ТОВ "Централ Альянс"4144214918.04.201818.04.201802.05-11.05.20181. 19.04.2018 відбулось засідання комісії
2. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
3. 06.09.2018 усунені зауваження (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 9 ТОВ "ГУДБУД КОМПАНІ"4020860623.04.201823.04.201831.05-13.06.20181. 03.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується доопрацювання документів)
2. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 30.05.2018
3. 14.06.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
 10 ТОВ "ІМЕКС ТРАНС КОНСАЛТИНГ"3957166702.05.201802.05.201819.06-26.06.20181. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 06.06.2018
3. 14.06.2018 відбулось засідання комісії
4. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
 11 ФОП Макарська В.А.235511726503.05.201803.05.201820.06-04.07.20181. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 12.06.2018
3. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (очікуються результати призначеного обстеження)
4. 19.07.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень з метою приведення до вимог п.3.4.2 Методичних рекомендацій)
5. 06.08.2018 усунені зауваження (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 12 ТОВ "ЕТАЛОН-ПРОЕКТ-СЕРВІС"3667383910.05.201810.05.201806.06.20181. 17.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 01.06.2018
3. 14.06.2018 відбулось засідання комісії (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 13 ПП "ПБК-Центр"4113517821.05.201821.05.20181. 30.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. 20.08.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
3. 28.08.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
4. 06.09.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання документів з метою виконання вимог п.2.2.3 Методичних рекомендацій)
 14 ТОВ "ІВІТЕК"3367586925.05.201825.05.201819.06-27.06.20181. 30.05.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. В зв'язку з доопрацюванням документів, дата подачі документів змінена на 07.06.2018
3. 14.06.2018 відбулось засідання комісії
4. 02.07.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень)
5. 06.09.2018 усунені зауваження (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 15 ПП "УКРТРАНССЕРВІС-АН"3581474804.06.201804.06.201804-17.07.20181. 14.06.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання та доопрацювання документів)
2. В зв'зку з доопрацюванням документів з метою виконання вимог п.2.2.3 Методичних рекомендацій, дата подачі документів змінена на 03.07.2018
3. 19.07.2018 відбулось засідання комісії (очікується усунення зауважень з метою приведення до вимог п.3.4.2 Методичних рекомендацій)
4. 06.09.2018 усунені зауваження (погоджено укладання Договору про співробітництво)
 16 ФОП Вакуленко В.І.215508777013.08.201813.08.20181. 20.08.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
2. 28.08.2018 засідання не відбулось через відсутність кворуму
3. 06.09.2018 відбулось засідання комісії (очікується додаткове надання документів з метою виконання вимог п.2.2.3 Методичних рекомендацій)
* Звернення без документів або документи, які надані факсом чи засобами електронного зв'язку, не розглядаються