Філія "Вінницятрансприлад" ПАТ "Укрзалізниця"

21100, м. Вінниця, пл. Привокзальна, 1, тел.(0432) 27-37-81, 63-22-49

 

UA RU EN
ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД
Логотип УЗ

Засоби пломбування вагонів та контейнерів

ЗАПІРНО-ПЛОМБУВАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ "ВАРТА-УНІВЕРСАЛ М"

0804.00.000 М

ТУ У 01057491.013-99

Сертифікат відповідності № UA1.183.0049020-14 від 16.06.2014 р.

Запірно-пломбувальний пристрій (ЗПП) використовується для пломбування вагонів і контейнерів при відправленні вантажів у країни СНД, Латвію, Литву, Естонію, Болгарію, Польщу, Румунію, Угорщину, Словаччину і Чехію.

Може встановлюватися на об'єкти, що мають отвори для пломбування діаметром більше 6 мм.

ЗПП витримав криміналістичну і пожежно-технічну експертизи МВС України. Виготовляється підприємством починаючи з 1998 року, реалізовано більше 51 млн. ЗПП для вантажовідправників України, Болгарії, Грузії, Естонії, Киргизії, Литви, Молдови, Мексики, Польщі, Румунії, США, Туреччини, Угорщини та Азербайджану.

Варта-Універсал М Варта-Універсал М

ЗПП складається із корпусу 1, канату 2, механізму фіксації 3, розташованого в корпусі 1, та пломби-шайби.

На корпусі ЗПП наноситься семизначний номер (контрольний знак), який складається із однієї літери та шести цифр, скорочена назва перевізника (УЗ) та інша інформація.

На пломбі-шайбі наноситься:

  • -  товарний знак Укрзалізниці;
  • -  повне або скорочене (не більше 13 знаків) найменування станції відправлення;
  • -  повне або скорочене (не більше 13 знаків) найменування вантажовідправника.

Вся інформація на ЗПП наноситься нестандартним шрифтом.

ЗПП захищений від підробок цілим рядом конструктивних та технологічних рішень. Зварювання деталей виконано за оригінальною технологією. Пристрій неможливо розкрити без видимих слідів механічних пошкоджень на зовнішніх та внутрішніх поверхнях. Сталевий корпус і канат мають захисне цинкове покриття, що забезпечує пожежну безпеку ЗПП.

Завдяки комп'ютерному обліку, підприємство за номером ЗПП може надати органам МВС та керівництву залізниці інформацію: коли, кому, на яку адресу і за яким документом відвантажено кожний ЗПП, а також номер вагону або контейнеру, на який встановлений ЗПП.

Розривне зусилля, яке витримує ЗПП без руйнування – не менше 18 кН.

Діаметр канату – 5,2 мм.

Рекомендована довжина канату для контейнерів – 350 мм, для вагонів – 350-650 мм.

Для пломбування цистерн з люками барашкового типу, які обладнані обмежниками ходу, використовується ЗПП "Варта-Універсал М" з канатом довжиною 1700 мм.

Маса ЗПП з канатом довжиною 350-650 мм – не більше 0,20 кг, з канатом довжиною 1700 мм – не більше 0,32 кг.

Час встановлення – не більше 10 сек. Пломбування об'єктів здійснюється вручну без застосування будь-яких інструментів.

Зняття ЗПП здійснюється ножицями для різання сталевого канату та зв'язувального дроту діаметром до 6,0 мм; ресурс ножиць - не менше 5000 різів. При знятті ЗПП з пожежонебезпечних об'єктів ріжучі частини інструменту повинні бути обміднені або щільно змащені солідолом.

Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери наведені в інструкції, яка розміщена на сайті в розділі "Документація".